Friday, April 6, 2012

Tarik ..buka!

Didalam entry aku yang lepas, aku ada cerita pasal dua orang budak nerd dalam kelas aku. Ming Sheng, mak ayahnya dah datang, laporkan anaknya dibuli. Aku rasa silap aku, bila Ming Sheng bisik pada aku yang ada beberapa pelajar sering mengejeknya, aku ambil mudah ..minta dia tidak hiraukan mereka. Ya, sebagai pelajar yang tak sempurna..disekolah dulu ejekan pada aku adalah perkara biasa.

Mak dan ayahnya lapor pada ku, ada beberapa pelajar lelaki cuba menggunting kaki seluarnya..dan juga membuka seluarnya didalam kelas.

Okay, bab ni memang agak melampau. Yela, buatnya betul-betul Ming Shen separuh bogel dalam kelas aku, apa aku nak jawab. Dan bagaimana kalau budak ni tak pakai seluar kecik? Okay..itu dah melampau.

Jadi aku terus lapor pada guru displin, dan pelajar yang terlibat telah dirotan sebagai tanda amaran.

Semalam, hari jumaat, aku terima lagi laporan, kali ni Chiun Wei pula yang menjadi mengsa kena tarik seluar. Eh....apa kena budak-budak lelaki ni obses tarik seluar orang ni.

Nak lapor pada guru displin, hari jumaat tu aku agak sibuk dengan relief dan siapkan rancangan mengajar.

Nanti ya, Zhong Yue harap cikgu tak lupa lapor ke cikgu displin minggu depan. Yep, nama kaki buli ni adalah Zhong Yue bukan nama sebenar.

2 comments:

  1. kau datang kat pembuli tu ..lempang je dia..

    ReplyDelete
  2. guru dilarang, menjentik, menjeling..apatah lagi menampar pelajar.

    ReplyDelete