Wednesday, April 1, 2015

oh EGTUKAR!

Haha, tajuk giler kentang.
Alhamdulillah dah tahun 2015 kan. Dan aku rasa aku nak menulis balik, ikut gila-gila aku.

Baru tahun ni aku bertekad nak pindah. Aku nak ajar komputer pleaeeeessee. Jadi haritu tepat jam 12 malam 1 april, aku pun menggodek egtukar yang aku tak pernah jenguk sebelum ni. Oh, belek-belek sikit, yaaa, dah faham, tapi dah mengantuk tahap cipan. Jadi aku pun tutup.

Esoknya sengeh-sengeh dengan kawan sebelah meja, aku pun mulalah rancang sekolah mana nak pindah. sebenarnya lama dah rancang, tapi, yelah bila nak laksanakan tu berdebar jugak. Jadi aku pun borak-borak dengan cikgu M, yang baru tukar dari negeri mana tah, cikgu ni sweet je muka dia.

"Kalau awaklah, berada kat sekolah yang takde option awak, awak akan pindah tak?"
" eh mesti pindah, tak aman hidup kena ajar subjek lain, deep in my heart saya mesti terseksa batin"
"yessss, walaupun jauh?"
"ya, walaupun jauh"

See, aku dah da penyokong tegar. hahaahahaha.

Jadi tadi aku pun, isi, sambil buka data eoperasi pula, sebab nak tengok segala tarikh-tarikh perkhidmatan bagai.

Sekali 20 kali masu..dah ke in data, tekan je butang mohon..error...error...

cess..sahih ramai yang mengisi online waktu ni. Takpe, rest dulu ya, malam karang aku datang. Moga dapat tukar. Dan kolej Vokasional yang aku nak minta tu dengarnya ada tawarkan diploma lanjutan, itu bermakna, taraf aku akan jadi macam pensyarah kolej komuniti. yes.

I want to be computer teacher!!!

No comments:

Post a Comment